اظهارنظر جورج کلونی در مورد حجاب در سینمای ایران

در حالی که برخی هنرپیشه های ایرانی برای کشف حجاب در هالیوود با یکدیگر رقابت می کنند، جورج کلونی هنرپیشه مطرح هالیوود طی گفتگویی از رعایت قوانین شرعی در سینمای ایران استقبال کرده و آن را بزرگترین هنر ایرانیان نامیده است.

جرج کلونی یکی از هنرپیشه های مطرح هالیوود که قصد دارد به زودی به ایران سفر کند، چندی پیش در اظهار نظری درباره سینمای ایران گفت: به سینمای ایران بسیار احترام می‌گذارم. این بزرگترین هنر ایرانی‌ها است که با رعایت قوانین شرعی و عرفی خود فیلم می‌سازند و ما که در فرهنگی دیگر زندگی می‌کنیم از فیلم خوشمان می‌آید، برایمان باورپذیر است و لذت هم می‌بریم.
اظهار نظر هنریشه هالیوود درباره رعایت حدود شرعی در سینمای ایران در حالی صورت می‌گیرد که برخی سینماگران ایرانی این قوانین را به نوعی دست و پا گیر می دانند! بگونه ای که سال گذشته یکی از تهیه کنندگان سینمای ایران درباره نمایش تصویر زن در سینمای ایران گفت: در سینمای ایران تصویر زن به لحاظ فیزیکی با محدودیت‌هایی مواجه است و برای رسیدن به زن واقعی و هدفمند در سینما راه طولانی و دشواری را پیش رو داریم.

اما تلاش برای خودنمایی در میان جمع هنری! گاه کار را را به جایی فراتر می رساند. برخی اخبار رسیده از مشاهدات عینی در این زمینه حکایت از آن دارد که که برخی هنر پیشه های زن، بدون هرگونه محدودیتی در پشت صحنه بدون حجاب حضور دارند و برخی دیگر به محض خروج از کشور در اولین اقدام، کشف حجاب کرده تا شاید به این وسیله زمینه حضور خود را در هالیوود فراهم آورند.

شایان ذکر است جورج کلونی قرار است برای بازی در یک فیلم سینمایی به ایران سفر کند. منبع:تبیان
آقای کلونی کاش خود بازیگرانمان میفهمیدند الگوهایشا هالیوودی نیست اسلام است .والسلام